تماس با ما جهت سرویس آسانسور عظیمیه:
برای دریافت خدمات سرویس آسانسور عظیمیه شماره 09124403143 همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی شما بزرگواران می باشد.
در صورتی که موضوع نیاز به رسیدگی فوری دارد می توانید خارج از ساعات فوق هم برای سرویس آسانسور عظیمیه تماس حاصل فرمایید .
علل خرابی آسانسور چه مواردی می باشد؟
مهمترین علل خرابی آسانسور در عظیمیه موارد زیر می باشد:
- نداشتن سرویس آسانسور عظیمیه در زمان های مشخص
- عدم استفاده از لوازم استاندارد و با کیفیت آسانسور
- عدم نصب صحیح آسانسور
- محاسبات ترافیک غلط برای آسانسور
- استفاده تعریف نشده از آسانسور
نداشتن سرویس آسانسور عظیمیه بطور منظم چطور ممکن است باعث خرابی آسانسور شود؟
آسانسور یک وسیله الکترو مکانیکی است و هر وسیله الکترو مکانیکی باید سرویس دوره ای داشته باشد زیرا:
- تنظیمات سیستم های مکانیکی بر اثر استفاده دچار بهم ریختگی می شود.
- تنظیمات سیستم الکترونیکی باید با بخش مکانیکی MATCH باشد.
- سیستم های مکانیکی به دلیل امکان خوردگی و یا باز و بسته شدن اتصالات باید بازدید شود.
و بغیر از 3 دلیل بالا یک مورد هم بنا به تجربه ذکر می کنم :
وقتی از یک شرکت آسانسور در عظیمیه سرویس آسانسور خریداری می فرمایید آن شرکت آسانسور به موضوع سرویس آسانسور شما اشراف دارد و این موضوع باعث می شود فرآیند استفاده از آسانسور با توجه به نیاز شما برنامه ریزی گردد.
نرخ مصوب سرویس آسانسور کرج به چه صورت است؟
هر سال با توجه به هزینه ها و با در نظر گرفتن موارد کلی ،یک لیست مصوب نرخ سرویس آسانسور در کرج توسط نهادهای متولی اعلام می شود.
این نرخ اعلامی از سمت اتحادیه آسانسور و پله برقی کل کشور و انجمن آسانسور استان البرز می باشد.
در ادامه این هزینه سرویس آسانسور عظیمیه و سرویس اسانسور کرج را ملاحظه می فرمایید:
فایل PDF نرخ نامه سرویس آسانسور کرج:
نکات مهم سرویس آسانسور عظیمیه :
1- پیش از انعقاد قرارداد سرویس آسانسور حتما از انجمن آسانسور استان البرز در خصوص پروانه دار بودن شرکت مورد نظر استعلام بگیرید. برای دریافت استعلام از انجمن آسانسور کرج در ساعات اداری با شما تلفن 02634217839 تماس بگیرید.
2-قرارداد شما حتما باید در سربرگ شرکت و ممهور به مهر باشد.
3-پس از خرید بیمه سالیانه آسانسور حتما قرارداد سرویس آسانسور با یک شرکت معتبر پروانه دار آسانسور را تهیه فرمایید زیرا بیمه نامه آسانسور در کرج بدون دارا بودن قرارداد سرویس آسانسور ماهیانه بی ارزش می باشد.
4-برای دریافت خدمات تعمیر آسانسور حتما از شرکت های معتبر پروانه دار آسانسور درخواست رفع عیب نمایید تا در صورت بروز هرگونه خطا بتوانید از مراجع قانونی پیگیری لازم را انجام دهید( شرکت های آسانسور کرج به دلیل دقیق بودن بسیار کم دچار لغزش می شوند ولی خب ممکن است !).
چه نوع آسانسور نیاز به سرویس ماهیانه دارند؟
تمامی انواع آسانسور شامل :
- آسانسور گیرلس MRL
- آسانسور گیرلس دارای موتورخانه
- آسانسور هیدرولیک جک مستقیم ( jack below or behind )
- آسانسور هیدرولیک غیر مستقیم(jack behind)
- آسانسور کششی گیربکس موتورخانه دار
- آسانسور کششی گیربکس MRL
- انواع آسانسور کارگاهی
- و …
همگی نیازمند سرویس دوره ای می باشند که مدت فاصله بین سرویس ها حداکثر باید 1 ماه باشد.
همچنین پس از تعمیر آسانسور باید با توجه به نوع تعمیرات نوع بازدیدها تعیین شود.برای مثال 2 – 3 روز پس از تعمیر بلبرینگ موتور آسانسور گیرلس باید بازدید لازم جهت بررسی کارکرد موتور آسانسور مذکور صورت بگیرد تا در صورتی که خرابی مورد نظر به درستی رفع نشده است اقدامات لازم در سریع ترین زمان انجام شود.
آیا امکان خرید قسطی لوازم آسانسور برای General Service می باشد؟
بله ،شرکت آسانسور اوج نگر آریا با همکاری مجموعه خدمات رسانی لاله این امکان را بزودی برای شما عزیزان فراهم می نمایند تا در صورت نیاز بتوانید خرید لوازم گران قیمت آسانسور را بصورت قسطی با اقساط قرض الحسنه خریداری نمایید.
بدون دیدگاه