نصب آسانسور در پرند

نصب آسانسور در پرند –سرویس آسانسور در پرند

به لطف خدا دامنه خدمات شرکت آسانسور اوج نگر آریا درتمام مناطق کرج و جنوب غرب تهران گسترده شده است گسترده شده است.

نصب آسانسور در پرند هم یکی از خدماتی است که ما برای مشتریان عزیزمان انجام می دهیم.

نصب آسانسور در پرند

درب تمام اتومات تمام استیل سانترال

منطقه پرند کجاست؟

شهر پرند از مناطقی است که به تازگی در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است.

نزدیکی این شهر به فرودگاه بین المللی امام خمینی و دسترسی از طریق بزرگراه های جنوبی تهران باعث شده است که جمعیتی حدود 100 هزار نفر در شهر جدید پرند ساکن شوند.

مناطق تحت پوشش نصب آسانسور در پرند:

نصب آسانسور پرند -سرویس آسانسور پرند -نصب آسانسور در پرند -سرویس آسانسور در پرند-نصب آسانسور در ملارد-سرویس آسانسور در ملارد -نصب آسانسور شهرک اندیشه -سرویس آسانسور شهرک اندیشه -نصب آسانسور در شهرک اندیشه -سرویس آسانسور دریاچه در شهرک اندیشه-نصب آسانسور جاده مخصوص -سرویس آسانسور جاده مخصوص

نصب انواع آسانسور ها از کششی مستقیم خانگی تا آسانسور های خاص موتور آسانسور بغل -از آسانسور های بلند مرتبه با سرعت بالای 2.5 متر بر ثانیه تا هیدرولیک با دو توقف همگی جزو گستره خدمات شرکت آسانسور اوج نگر آریا می باشند.

در سال های اخیر نصب آسانسور در پرند بسیار رشد داشته است و این موضوع را می توان از بالا رفتن آمارهای پروانه بهره برداری منطقه پرند به درستی متوجه شد.

نصب آسانسور در پرند

آسانسور پانوراما تمام استیل آینه ای

یکی از مهمترین الزامات ساخت آپارتمان چیست؟

یکی از مهمترین الزامات ساخت واحد های مسکونی استاندارد ،داشتن قرارداد نصب آسانسور با شرکت پروانه دار می باشد.

شرکت های پروانه دار آسانسور را باید برای  ثبت صحیح و به موقع ،طراحی دقیق، خرید قطعات مناسب آسانسور مطابق بودجه کارفرمای محترم و دریافت استاندارد آسانسور انتخاب کرد.

شرکت آسانسور اوج نگر آریا مفتخر است که آسانسورهای نصب شده استاندارد بسیاری تنها در کرج و منطقه پرند دارد که تعداد این آسانسورهای در منطقه پرند از 80 عدد هم فراتر رفته است.به لطف خدا و همکاری کارفرمایان محترم تمامی آسانسورهایی که در پرند توسط ما نصب شده اند در بازرسی های اول و یا دوم موفق به اخذ استاندارد شده اند.

مراحل نصب آسانسور پرند:

نصب آسانسور پرند هم مراحل نصب یکسانی با سایر مناطق دیگر در تهران و کرج دارد .

در ابتدا نسبت به ابعاد چاه آسانسور نقشه های حدودی تهیه می شود.سپس این نقشه ها با هماهنگی مهندس معمار کارفرمای محترم قطعی شده و کارفرما جهت انتخاب نوع کابین آسانسور-درب طبقات آسانسور-موتور آسانسور-تابلوی آسانسور و … به دفتر شرکت آسانسور اوج نگر آریا مراجعه می کنند.

نصب آسانسور در پرند

نقشه جانشانی و آهنکشی آسانسور

در این مرحله پس از انتخاب موارد مورد نظر عقد قرارداد صورت می پذیرد و شرکت آسانسور اوج نگر آریا نسبت به فاز بندی های مورد توافق در قرارداد ،اقدام به برنامه ریزی نصب آسانسور در پرند می نماید.

در صورتی که ترافیک آسانسور و رفاه نفرات استفاده کننده از آسانسور برای شما مهم هستند لطفا پیش از تایید نقشه های ساختمان شرکت آسانسور پروانه دار خود را انتخاب نمایید.

هر شرکت پروانه دار آسانسور در پرند اصول اصلی طراحی آسانسور را می داند و ممکن است در مشخصات آسانسور شما تغییراتی اعمال نماید.

مثلا ممکن است با توجه به ارتفاع آپارتمان شما سرعت آسانسور را بالا ببرد.

بعد از نصب آسانسور چه کارهایی باید انجام دهیم؟

مهمترین کار بعد از نصب آسانسور این است که با یک شرکت معتبر پروانه دار آسانسور قرارداد سرویس آسانسور ماهیانه داشته باشید.

شرکت آسانسور پروانه دار که مسئولیت سرویس آسانسور شما را برعهده دارد بسیار در خصوص آسانسور شما محتاط است و باید در هر دوره سرویس آسانسور حدود 250 آیتم را بررسی نماید.برای اطلاع از جزئیات این موضوع می توانید به مقاله سرویس آسانسور باغستان کرج مراجعه فرمایید.

مزایای شرکت های پروانه دار آسانسور نسبت به افراد عادی برای نصب آسانسور در پرند :

یکی از مزایای اعتماد به شرکت های پروانه دار آسانسور این است که شما از همه نظر جهت نصب آسانسور مورد نظرتان خاطر جمع هستید .از نظر خرید قطعات ،نصب آسانسور ،کسب استاندراد آسانسور و …

شرکت های پروانه دار آسانسور همیشه پاسخگو هستند و باید نسبت به کارهایی که انجام می دهند مسئولیت قبول کنند.همین موضوع باعث شده است که برای نصب آسانسور در پرند عموم سازندگان به نام از شرکت های آسانسور پروانه دار کمک بگیرند.

 

 

5/5 - (147 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *