سرویس آسانسور پرند

سرویس آسانسور پرند

نکات مهم در سرویس آسانسور پرند کدام است؟

 

سرویس آسانسور پرند

برای سرویس آسانسور پرند از کجا شروع کنیم؟

شما می توانید برای شروع سرویس آسانسور سعادت آباد در ابتدا با شماره موجود در سایت 09124403143 تماس بگیرید.

در تماس اولیه شما کارشناسان شرکت مشخصات آسانسور شما را دریافت می کنند و برای شما وقت کارشناسی معین خواهند کرد.

این مرحله برای کارشناسی آسانسور شماست تا بتوان میزان خرابی های احتمالی و یا سیستم هایی که در سرویس ها پیشین آسانسور از مدار خارج شده است شناسایی گردد.

برای قبول مسئولیت سرویس آسانسور پرند باید آسانسور شما حداقل ایمنی لازم را داشته باشد.

بعضی از آسانسور ها از ابتدای نصب و یا پس از چند سال استفاده فاقد بعضی از سیستم های ایمنی آسانسور هستند مثل:

  • ترمز اضطراری آسانسور شامل پاراشوت ،گاورنر ،فک پاراشوت و …
  • سری های ایمنی شامل استپ ،درب طبقات ،درب آسانسور و …
  • درب کابین آسانسور و …
  • سایر موارد

اگر در کارشناسی اولیه نبود هرکدام از این موارد مشاهده شود فورا به مالک محترم اعلام شده و توضیحات لازم خرابی های احتمالی آسانسور به ایشان اعلام می شود.

در ادامه پس از رفع نقایص ایمنی و فوری آسانسور می توان قرارداد سرویس آسانسور را منعقد کرد.

پس از کارشناسی اولیه سرویس آسانسور پرند چه کاری انجام می شود؟

در صورتی که آسانسور مورد نظر از حداقل های استاندارد بهره مند بود مالک – کارفرمای محترم به دفتر شرکت دعوت می شوند.در آن جلسه موارد و نقطه نظرات کارفرما همچنین مسئولیت ایشان نسبت به شرکت آسانسور مطرح می شود.

در ادامه مسئولیت های شرکت آسانسور به ایشان اعلام می گردد.

اگر توافق و رضایت طرفین حاکم بود قراداد سرویس آسانسور منعقد شده و این شروع همکاری طرفین است.

سرویس آسانسور پرند

آسانسور هیدروبکسلی که مدت ها سرویس نشده است

قراداد سرویس آسانسور پرند چه کاربردی دارد؟

پس از منعقد کردن قرارداد سرویس آسانسور پرند با شرکت پروانه دار آسانسور در لحظه بستن قرارداد سرویس شما شامل دو حق و در واقع برتری می شوید:

  • امکان استفاده از بیمه آسانسور
  • حقوقی که انجمن آسانسور برای مشتریان شرکت های پروانه دار آسانسور در نظر گرفته است.

امکان استفاده از بیمه آسانسور :

بصورت بدیهی هر موردی که بیمه برای آن تعبیه شده حادثه ای پیشبینی نشده است.

بیمه برای پرداخت قرامت در این حوادث شرایطی را تعیین کرده است.

برای مثال :

شخصی در یک حادثه ناگوار رانندگی باعث فوت نفراتی شده است .

شرکت بیمه برای پرداخت قرامت در این مثال تمام شرایط و مدارک را بررسی می کند.در صورت نداشتن گواهینامه شخص راننده ممکن است هزینه ای بابت دیه نفرات به ایشان تعلق نگیرد.

این مثال در مورد آسانسور هم صدق می کند.شرکت بیمه برای پرداخت قرامت مواردی را به عنوان پیش نیاز در نظر گرفته است.

یکی از این موارد مورد نظر بیمه برای پرداخت قرامت در حوادث آسانسور قراداد سرویس داشتن کارفرما با یک شرکت دارای پروانه طراحی مونتاژ آسانسور است.

پس سرویس آسانسور سعادت آباد یک انتخاب نیست هر مالک باید قرارداد سرویس آسانسور داشته باشد و در صورتی این قرارداد وجهه قانونی دارد که با یک شرکت معتبر آسانسور منعقد شده باشد.

در صورتی که از یک شرکت در خصوص سرویس آسانسور پرند شکایت داشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

از آنجایی که هر قرادادی برای طرفین قرارداد مسئولیت هایی ایجاد می کند باید نهادی هم برای رسیدگی به این مسئولیت ها تعیین شود که به امورات مشرف باشد.

قانون برای آسانسور در ابتدا جهت حل اختلاف انجمن آسانسور هر استان را مسئول این موضوع می داند.

اگر در قرارداد سرویس سعادت آباد مورد و یا سوالی داشتید می توانید در ساعات اداری با انجمن آسانسور استان محل زندگی خود – در اینجا تهران تماس بگیرید.

 

5/5 - (65 امتیاز)

1 دیدگاه

  • سلام همسایه های ما در آسانسور دعوا کردن و دست یکی شکسته این موضوع شامل بیمه اسانسور میشود ؟ چون از ما شکایت کردن به عنوان مدیر ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *